vrijdag 15 oktober 2010

New Lash Accelerator :)

Bonjouuuur. :)

Ik was vandaag in de stad, om eigenlijk cadeautjes te kopen (dat is me wel gelukt hoor), en toen ging ik NATUURLIJK even een kijkje nemen in De Kruidvat. :)
Mijn mascara was bijna op en ik ging een kijkje nemen. Ik zag dat er bij Rimmel 3 euro korting was! Het is 3 euro! beter dan niks. :)
Hij ziet er best wel leuk uit. zwart en goud/geel achtig.. Hij is alleen in het zwart en donkerzwart (ik snap niet waarom er donkerzwarten zijn, misschien voor hele lichte wimpers?). Er stond niet bij of het waterproof was, maar omdat er korting was, hij was maar 9,99, en omdat hij er leuk uit zag kocht ik hem :)

Als je het borsteltje eruit haalt, voel je een beetje dat het klontjes tegenhoud. Het resultaat is dat er ook heeeel weinig klontjes aan het borsteltje zitten! :D
Ze beloven dat je wimpers na een maand 17 % langer zijn (of een ander getal daar in de buurt) en serieus, mijn wimpers zijn nu al stukke langer! Terwijl ik het maar 1 x heb opgedaan.. :)
Je krijgt er ook hele mooie zwarte wimpers van, dus als je al van jezelf hele zwarte hebt, neem dan niet de donkerzwarte! Alleen als je hele lichte hebt!
Ik ben er superblij mee. ^^


9 opmerkingen:

  1. Dankje die heb ik van de zara
    Haha die mascara had die makeupartist dus opgedaan bij mij!
    En het regende en ik kan je vertellen hij is niet waterproof!
    Maar verder is hij super fijn!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik nieuwe mascara nodig heb, ga ik die zeker proberen!

    liefss

    volg jij mij, volg ik jou! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het mascara borsteltje ziet er goed uit :)
    Misschien een nieuwe aankoop als mn oude op is.
    je hebt trouwens een leuke blog :D Ik volg je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die heb ik ook, echt een fijne mascara!
    ps. leuke blogg ik volg je xxx

    http://sihemelenas.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dankje, baseballjacket is van only!
    leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Laura, "Thanks,
    Je kan me volgen als je meer van mijn outfits wilt zien,

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey this sounds great!!! Lovely blog sweetie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke blog meid!
    volg je me ? Ik zal je terug volgen!

    xx
    www.fashionrnbw.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen